O nás

Společnost Dynatron s.r.o. byla založena v roce 1998 a od svého počátku se věnuje zavádění systémů řízení času (Time management) a projektovému řízení do strojírenských firem nebo do průmyslových firem s orientací na výrobu. V rámci rozvoje těchto systémů, které jsou základem pro vyšší produktivitu manažerů, se firma stala jedním z prvních prodejců tzv. kapesních počítačů na území České republiky a později se stala provozovatelem jednoho z nejstarších českých mobilních portálů - Palmserver.cz. Celých 15 let jsme na tomto portálu přinášeli recenze mobilních zařízení od GPS až po smartphone a také recenze užitečných aplikací pro chytré mobily na platformách Android OS, Windows Mobile a Windows Phone. V nakladatelství GRADA jsme také vydali dvě knížky v roce 2005. Jednu útlou brožuru o Bluetooth a jednu obsáhlejší knihu o kapesních počítačích, což byly předchůdci dnešních smartfounů...

Naše kniky

 

Ačkoli se nám za tuto dobu podařilo vybudovat bezkonkurenčně největší českou databázi vlastních recenzí aplikací pro Android, tak hlavním záměrem vždy bylo hledání užitečných nástrojů pro vyšší osobní efektivitu v pracovní oblasti. To se týká jak mobilní kanceláře a prostředků pro osobní plánování, tak  aplikací pro podnikání, osobní vzdělávání a tak podobně. Koncem roku 2015 jsme projekt Palmserver.cz ukončili a předali jiné společnosti.

Palmserver

I další naše obchodní aktivity se týkají průmyslu a efektivity. Od roku 1998 provozujeme strojírenský portál Zakazka.cz, který je 16 let mediálním partnerem Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně, 7 let veletrhu korozivzdorných ocelí Stainless a letos poprvé i pražských veletrhů FOR INDUSTRY. Našimi obchodními partnery jsou přední světové a české technologické firmy z oboru svařování, obrábění, robotizace, laserových řezacích technologií a dalších. Kromě podpory veletrhů a distribuce užitečných informací provádíme technologické poradenství, pomáháme se zakázkovou náplní a v neposlední řadě nabízíme firmám odborné poradenství v oblasti řízení.

ZakazkaCZ

Dlouholeté zkušenosti z implementací Time managementu, projektového řízení, řízení náročných projektů a krizového řízení vyústily v obsáhlé know-how o efektivitě duševní práce. Časem jsme zjistili, že všechny úspěšné projekty mají 3 společné jmenovatele - velmi silné soustředění na cíl, vysokou efektivitu většiny procesů realizace a vhodné, téměř optimální pracovní prostředí. Jinými slovy, správné nastavení osobního výkonu konkrétního člověka. Hledání ztrátových časů ve výrobních a řídících procesech jsme následně doplnili o vlastní výzkum v oblasti pracovního prostředí a nastavení vyšší úrovně soustředění výkonných pracovníků a manažerů. Došli jsme k pozoruhodným výsledkům, které jsme dále porovnávali s úspěšnými projekty malých podnikatelů, živnostníků a hlavně lidí "na volné noze", kteří psali knihy, ebooky, úspěšně budovali vlastní malý byznys nebo si jen plnili sny o nezávislosti.

Výsledkem našeho výzkumu, zkušeností, měření a testů je SUPERVÝKON. Metoda, která umožní skokově zvýšit osobní pracovní výkon a udržet jej po dobu 2 týdnů na velmi vysoké úrovni díky synergickému efektu pouhých 8mi základních faktorů a jejich správného nastavení.

Mít vysoce efektivní metodu je výborná věc, ale minimálně stejně důležité je ji umět nabídnout širokému publiku tak, aby zaujala manažery firem, freelancery i matky na mateřské dovolené, které chtějí napsat knihu nebo se pokusit o vlastní podnikání. Také jsme nechceme, aby se metoda SUPERVÝKON stala předmětem zájmu různých "koučů osobního rozvoje", "expertů na podnikání" a odborníků na GTD, kteří nemají žádnou relevantní praktickou zkušenost ani dostatečnou kvalifikaci v oboru skutečné pracovní efektivity a "učili se od nejlepších" tím, že si přečetli několik motivačních knih a následně si založili blog. Nechceme, aby metoda byla jakkoli modifikována a "převyprávěna" pod jiným názvem, protože bychom nemohli ručit za její původní, ověřenou funkčnost.

Proto jsme metodu podrobně popsali a vytvořili online kurz, který má 15 základních kapitol. Za 5 týdnů se tak můžete vše naučit i vy a ještě k tomu získat zajímavé bonusy.

Metodu SUPERVÝKON jsme otestovali na řadě projektů a situací. Díky ní jsme například byli schopni realizovat nasazení rozsáhlého informačního systému SAP ve velké strojírenské firmě za pouhé 4 měsíce! Jádro projektu implementace bylo zpracováno formou SUPERVÝKONU za pouhých 14 dní a další týdny se již jen realizovaly nástupné kroky celého procesu. Obvyklá doba při stejném rozsahu prací se uvádí v rozmezí 8 až 12 měsíců! Stejně tak jsme SUPERVÝKON ověřovali při psaní diplomových a bakalářských prací, při tvorbě složitějších internetových stránek a e-shopů nebo psaní ebooků, při zakládání firem a tak podobně. Téměř 2 roky jsme věnovali konečnému testování, abychom mohli na tuto metodu dát ruku do ohně a přinesli našim zákazníkům něco opravdu výjimečného a hlavně velmi užitečného.

Nyní je vše hotovo a připraveno. Klikněte na žluté tlačítko a dostanete se na prodejní stránku, kde jsou další informace...